Home

Dohoda o provedení práce student

Student a dohoda o provedení práce. Prošla jsem nespočet odkazů tady na odpovědích, prošla jsem google, ale stejně tomu nerozumím, proto prosím o jednoduché přiblížení. Jsem student a na dohodu o provedení práce si vydělám do 5tis měsíčně. Co pro mě plyne když podepíšu prohlášení k dani Dotaz Student a dohoda o provedení práce (DPP) výhody a nevýhody byl zveřejněn dne 2005-05-28 a počet zobrazení je: 98952. Odkazy na další pracovně právní dotazy a odpovědi z této rubriky naleznete níže na této straně

Re: Dohoda o provedení práce student § 74 - 77 ZP. Dohoda o provedení práce není pracovní poměr. Student má stejné podmínky jako ostatní, jenom vzhledem k tomu, že pravděpodobně nemá podepsané prohlášení jinde, může ho podepsat u vás. Z DPP nad 10000,- se odvádí ZP a SP Re: Dohoda o provedení práce student Děkuji za odpověď. Podepsané prohlášení BUDE, měsíčně tedy vychází daň 0, šlo mi především o tu absolutní částku cca 60.000 za rok, jestli tam není na studenta ještě nějaký další limit (myslel jsem, že je..

Dohoda o provedení práce - DPP Dohoda o provedení práce je asi nejvyužívanější způsob uzavření práce u brigád. DPP může zaměstnavatel s fyzickou osobou uzavřít, jestliže předpokládaný rozsah práce, na který se dohoda uzavírá, není vyšší než 150 hodin ročně Práce zakládající účast na nemocenském pojištění (pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti od 2.500 Kč hrubého, dohoda o provedení práce nad 10.000 Kč) v období školních prázdnin bezprostředně navazujících na skončení studia na střední škole, pokud student nekoná po celý kalendářní měsíc výdělečnou.

Student a dohoda o provedení práce Odpovědi